New York (USA) - Linda Cantello, salah satu yang paling dihormati dan berpengalaman di dunia make-up artis, melancarkan solek tandatangan dan selaras penjagaan kulit ini April. Tepat dipanggil "Linda Cantello," dan selepas kelewatan beberapa koleksi pertama akan boleh didapati di Amerika Syarikat dan England.Bercakap dengan Fashionclick.com, Cantello menjelaskan falsafah di sebalik baris baru itu, "Kami sebenarnya mempunyai satu ungkapan." Warna Bersih, penjagaan kulit boleh laras untuk abad ke-21. "Dan pada dasarnya teknologi abad ke-21 dan integriti, kerana saya berfikir banyak orang mendakwa untuk solek yang berbeza dan ia tidak benar. selaras makeup yang saya telah dilakukan benar-benar tidak melakukan apa yang saya katakan ia produk dan warna tidak melakukan apa yang saya katakan yang mereka lakukan. "Kata-kata Linda Cantello kukuh, tetapi ia adalah kekuatan pengalaman.
Kerjayanya bermula pada awal tahun 80-an dan sejak itu, beliau telah bekerja dengan nama-nama terkenal dalam dunia fesyen dan kecantikan.Beliau juga telah ditauliahkan oleh MAC dan Kanebo untuk menghitung kembali garisan warna mereka telah bekerja di dalam kempen pengiklanan yang tinggi mewah (Yves Saint-Laurent, Givenchy, Cerruti, Ungaro dan bekerjasama dengan jurugambar atas (Richard Avedon, Irving Penn, Steven Meisel, PatrickDemarchelier) serta dengan fesyen yang terbaik dan penerbitan kecantikan.Senarai pelanggan pereka fesyen beliau adalah benar siapa yang fesyen termasuk Helmut Lang, Prada, Calvin Klein dan Versace.Selebriti seperti Elton John, Uma Thurman, Tom Hanks atau Bjork juga telah disentuh oleh kepakaran beliau.
Cantello menyatakan, "Saya telah bekerja menunjukkan landasan yang tidak terkira banyaknya. Saya tidak beberapa jenis orang kaya baru yang datang bersama-sama dan berkata 'ok, saya telah melakukan dua menunjukkan dan yang boleh saya lakukan satu garis solek.' Saya benar-benar mempunyai pengalaman dan saya mencuba untuk membawa bahawa wanita sebenar.Saya sebenar wanita dan saya mahu untuk menterjemahkan apa yang saya lakukan, untuk membuat dicapai oleh setiap wanita.Saya mahu setiap wanita merasa seksi dan baik tentang dirinya kerana dia boleh. "Pembungkusan berteknologi tinggi dengan kemasan biru berwarna-warni (untuk melihat abad ke-21) dengan logo 30-an yang diilhamkan untuk sentuhan glamor, Linda Cantello kosmetik akan melancarkan dengan 75 produk.Bintang koleksi "Lupakan Yayasan," perfector mousse kulit yang menggunakan peresap cahaya dan pigmen yang minimum yang meningkatkan cahaya sambil kabur ketidaksempurnaan. Cantello kosmetik adalah dijangka AS $ 3.5 juta di runcit dalam tempoh 12 bulan pertama.
Linda Cantello menubuhkan sendiri pada akhir tahun lapan puluhan, dan oleh kerana telah bekerjasama dengan jurugambar setiap utama dalam industri, dari Irving Penn dan Richard Avedon Steven Klein dan David Sims. Solek dia kerap muncul di dalam semua buku-buku fesyen dan kecantikan, dari Amerika, Britain, Itali, dan Perancis Vogue dan Harpers Bazaar, ID dan mangut dan Confused. Pelanggan pengiklanan beliau termasuk hampir semua syarikat-syarikat kosmetik utama dan rumah-rumah fesyen.Pengaruh Linda Cantello mempunyai jangkauan yang luas dan mengagumkan, tetapi mungkin dia paling dikenali kerana inovatif kelihatan dia menurunkan di landasan setiap musim.
Setelah lulus Sekolah Seni Harrow London dengan ijazah dalam Fine Art, Cantello berpindah ke Rom dan mecipta dirinya sebagai artis solek. Setelah dijumpai ke dalam fesyen, Cantello cepat menubuhkan dirinya di London, Paris, Milan dan New York.Cantello telah membantu mencipta beberapa iklan fesyen yang paling ikonik masa kita, dengan Nick Knight, Javier Vallhonrat, dan Paolo Roversi di Paris, David Sims di London dan Richard Avedon dan Steven Klein di New York.
No comments:
Post a Comment